Wat wij doen

Onze diensten

Door jouw klanten een opvallende en buitengewone ervaring te bieden zorg je ervoor dat je klanten langer blijven, meer kopen en het allerbelangrijkste: jou positief aanbevelen. Onze werkwijze is opgebouwd met verschillende bouwstenen: strategie, onderzoek & ontwerp en ontwikkeling. Wil je tot in detail alles weten over onze werkwijze? Op onze werkwijze pagina lees je daar meer over.

Vooraf inventariseren wij waar jij staat met betrekking tot klantbeleving en waar jij behoefte aan hebt. Wij helpen onze opdrachtgevers met het opstellen van een merkstrategie, doen onderzoek naar de klantbehoeftes, wij ontwerpen klantreizen en daarna gaan we over tot het ontwikkelen van middelen. Op deze pagina vind je een overzicht van al onze diensten.

Lijn van Opgevallen

unieke klantbeleving strategie diensten van Opgevallen

 

Merkstrategie

Wat maakt jouw organisatie uniek? Voor welke doelgroep(en) ben je er? Waarom moeten zij voor jou kiezen en niet voor een ander? Een unieke klantreis begint met een uniek merk. Starten met het ontwikkelen van middelen is weggegooid geld als je niet weet waar jij als merk voor staat en wat je wil uitstralen. Daarom beginnen we bij jouw merkstrategie, bestaande uit:

Pijl naar de volgende diensten

Onderzoek & ontwerp

Op basis van klantinzichten achterhalen wij de behoeftes van jouw klanten. Wat wil jouw klant bereiken? Wat is zijn voornaamste behoefte? Hoe ziet bijvoorbeeld hun oriëntatie- en keuzeproces eruit? Wat denken, voelen en doen jouw klanten? Aan de hand van deze inzichten ontwerpen wij de gewenste klantreis. Wij bedenken concepten en ideeën om je klantreis te verbeteren en jouw verhaal bekend te maken bij je doelgroep. De concepten prioriteren wij op haalbaarheid en impact op de jouw gewenste klantbeleving.

Pijl naar volgende diensten

Diensten onderzoek & ontwerp van Opgevallen

Ontwikkeling van communicatiemiddelen door Opgevallen

Ontwikkeling

Tijd om van papier naar werkelijkheid te gaan. De geprioriteerde concepten gaan we nu in de praktijk ontwikkelen. We hebben disciplines in huis om de plannen tot uitvoering te brengen: design, fotografie, videografie, websites, teksten, kennis van online & offline communicatie en projectmanagement. Wij hebben verschillende samenwerkingspartners waar we al jaren op kunnen bouwen die ons ondersteunen in de ontwikkeling.

Pijl naar concrete resultaten van diensten

Het resultaat

Wij helpen sinds 2016 MKB-bedrijven uit de meest uiteenlopende branches met het creëren van een onvergetelijke klantbeleving. Bekijk hieronder onze cases en oplossingen die we eerder gerealiseerd hebben.
 

Klantbeleving meting

Ben je benieuwd welke diensten op het gebied van klantbeleving aansluiten bij jouw bedrijf? Vraag een klantbeleving meting bij ons aan.

TELEFOONNUMMER
Bel ons op telefoonnummer:

WHATSAPP
Stuur een WhatsAppje naar:

E-MAIL
Stuur een e-mail naar: