ONZE FILOSOFIE

ZO WERKEN WIJ

Wij geloven dat tevreden klanten vaker terugkomen, meer bij je zullen uitgeven en je vaker zullen aanbevelen bij anderen. Investeren in tevreden klanten zorgt dus voor groei, maar ook voor tevreden medewerkers. Wij helpen onze opdrachtgevers met het in kaart brengen van de huidige klantervaring en het bedenken van verbeteringen. Vervolgens ontwikkelen we de bedachte oplossingen en voeren we deze door in de klantreis. Wij helpen MKB-bedrijven met een buitengewone 9+ klantbeleving.

Hoe we dat doen? We hebben een vaste werkwijze ontwikkeld met vier bouwstenen. Elke bouwsteen heeft zijn eigen thema. Toch blijft elk project maatwerk, daarom is het belangrijk dat we beginnen met een nulmeting: in hoeverre ben jij als bedrijf al bezig met klantbeleving? Deze inventarisatie is nodig om een passend vervolg aan te bieden. Na de nulmeting weten we precies welke bouwstenen bij jouw reis past, zodat we de gestelde doelen gaan behalen. Hieronder zie je de vier bouwstenen waar we mee werken.

Werkwijze van Opgevallen in 4 bouwstenen

DIT MAG JE VERWACHTEN

ONZE BELOFTES

1. GEEN LANGE CONTRACTEN
Bij Opgevallen kan je na elk project weer afscheid van ons nemen. Uiteraard doen wij ons stinkende best dat je klant bij ons blijft. Deze manier van werken heeft gezorgd voor veel lange klantrelaties. Voor veel van onze klanten zijn wij hun vaste bureau.

2. SNEL IN UITVOERENDE WERKZAAMHEDEN
Wij zijn echte doeners met een doordachte en bewezen efficiënte werkwijze. Binnen drie maanden zitten wij van strategiebepaling in de uitvoerende werkzaamheden.

3. TEVREDENHEIDSGARANTIE
Op al onze werkzaamheden bieden wij een tevredenheidsgarantie.

4. VOORDELIGE TARIEVEN
Wij werken met vaste prijzen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

5. RESULTAAT INZICHTELIJK
Resultaten maken wij inzichtelijk. Geen internetcijfers, maar resultaten die er toe doen. Hierdoor spreek je niet over kosten maar over een investering.

WIJ ZIJN TROTS OP

Wij helpen sinds 2016 MKB-bedrijven uit de meest uiteenlopende branches met het creëren van een 9+ klantbeleving. Bekijk hieronder onze cases en oplossingen die we eerder gerealiseerd hebben.

PASSEN WIJ BIJ ELKAAR?

Waar reclame- en marketingbureaus zich richten op jouw potentiële klant en dus reclame maken, richten wij ons op jouw bestaande klanten en op het verbeteren van hun klantervaring.

Opgevallen is iets voor jou als je:

Pluspunt samenwerking De klant en/of medewerkerstevredenheid van je bedrijf wil verbeteren;
Pluspunt samenwerking De klantbeleving wil optimaliseren en overal tot in elk detail wilt doorvoeren;
Pluspunt samenwerking Jouw medewerkers vanuit de dezelfde kernwaarden wilt laten handelen;
Pluspunt samenwerking Tevreden klanten wilt die meer afnemen en je vaker aanbevelen en/of meer medewerkers die langer bij je blijven werken.
Pluspunt samenwerking Een dienstverlenend MKB-bedrijf bent.

Onze werkwijze is niet geschikt voor je als:

Minpunt samenwerking Je niet wilt investeren in strategie, maar alleen middelen nodig hebt.
Minpunt samenwerking Je nog geen klanten of medewerkers hebt.

Twijfel je of het verbeteren van de klantbeleving iets voor je is? Je kunt telefonisch of per mail jouw uitdaging voorleggen, dan geven wij vrijblijvend een advies. Zo komen we er samen achter of het creëren van een 9+ klantbeleving een antwoord is op jouw uitdaging.

► LEES MEER OVER ONS DNA EN BEPAAL OF JE BIJ ONS PAST

DIT KUN JE AAN ONS TOE VERTROUWEN

Lijn van Opgevallen