Onze diensten

Klantreizen

Klanten die jouw bedrijf aanbevelen bij anderen, vaker bij je terugkomen en meer afnemen. Dat is het gevolg van een onvergetelijke klantbeleving. Door klantreizen te maken kan je sturen op deze eccellente klantbeleving. Daarom zijn klantreizen ook de basis in onze werkwijze en werken wij hier op dagelijkse basis mee. Wij verdiepen ons grondig in jouw klanten en hun klantervaring en maken dit inzichtelijk in een klantreis. Wie zijn jouw klanten?

Wat willen ze? Waar lopen ze tegenaan? En waar worden ze blij van en waar vooral niet van? En naar wat zijn ze eigenlijk op zoek? Hoe ziet bijvoorbeeld hun oriëntatie- en keuzeproces eruit? Deze reis brengen we volledig in kaart. Het ontwikkelen van klantreizen is onze specialiteit en vormt de basis voor onze werkzaamheden. De ontwikkeling van klantreizen is de eerste stap. Daarna starten wij met het verbeteren van je klantervaringen.

Lijn van Opgevallen

Klantreis bij Opgevallen

Klantreizen opstellen

Elke klant doorloopt dezelfde fases in je dienstverlening (van oriëntatie, aankoop, gebruik tot aan de loyaliteitsfase). Deze fases gezamenlijk noem je de klantreis, ook bekend als de customer journey. Het is de ervaring van de klant van begin tot eind. Door klantreizen inzichtelijk te maken zie je waar verbetering van de klantbeleving mogelijk is. Je ontdekt pijnpunten die je klanten ervaren, processen die in strijd zijn met klantbehoeften, je ontdekt kansen en je ontdekt contactmomenten die in strijd zijn met jouw positionering, merkidentiteit of klantbeloften. Door te onderzoeken waar verbeteringen mogelijk zijn in de klantreis zorg je voor een betere klantervaring. En dat zorgt voor klanten die loyaal zijn, vaker bij je terugkomen en je aanbevelen bij anderen. Zie ze als gratis accountmanagers. Een goed customer journey onderzoek is een goede investering.

Pijl naar het proces van klantreizen ontwerpen

Customer journey verbeteren

In alles wat wij ontwikkelen is de klantreizen de basis. Je doel bepaald welk deel van de customer journey wij gaan verbeteren en welke customer journey wij gaan onderzoeken. Wil je meer nieuwe klanten? Dan ligt de focus op de oriëntatiefase. Wil je dat bestaande klanten langer klant blijven? Dan ligt de focus op de dienstfase. Wij hebben een klantreissessie ontwikkeld waarbij wij samen met jou de klantervaring in kaart brengen. Vervolgens gaan wij in gesprek met jouw klanten om de klantreis te toetsen. Na het uitwerken van de klantreis in detail gaan we over tot het bedenken van een concreet plan om de doelen te behalen. Door alle kennis die we hebben opgedaan door het in kaart brengen van de klantreizen kunnen we heel gericht te werk gaan. Als we het plan eenmaal hebben uitgewerkt gaan we over tot de ontwikkeling van middelen.

Pijl naar voorbeelden van een positionering

Klantreizen maken bij Opgevallen

Het resultaat

Klantreizen maken is voor ons de basis om een memorabele klantbeleving neer te zetten. Wij houden ons dagelijks bezig met het ontwikkelen en doorontwikkelen van klantreizen.

Kosten van klantreizen ontwikkelen

De ontwikkeling van klantreizen is maatwerk. Is het een bestaande klantreis of wil je een nieuwe dienst? Is het een lange of een korte journey? Om je een gevoel te geven wat de kosten kunnen zijn hebben wij twee uiteenlopende voorbeeld scenario’s uitgewerkt:

PROJECT 1
Wij ontwikkelen een klantreis van één dienst waarbij wij ons focussen op de oriëntatiefase. We organiseren een klantreissessie met jullie bedrijf en een houden diepte-interviews met vijf klanten. Vanuit dit customer journey onderzoek koppelen wij de opgedane klantinzichten terug. Wij komen nog niet met concrete oplossingen.

Looptijd: vanaf 45 uur
Kosten: vanaf € 3700

PROJECT 2
Wij ontwikkelen drie complete klantreizen van verschillende diensten. We organiseren een klantreis- en een brainstormsessie met jullie bedrijf, halen klantfeedback op via enquetes en een houden diepte-interviews met vijf klanten. Vanuit dit customer journey onderzoek maken wij een verbeterplan met concrete en creatieve verbeteringen.

Looptijd: vanaf 100 uur
Kosten: vanaf € 8250

Onze klanten beoordelen ons met een 9,6

Selma Kamm
Selma Kamm
2023-05-15
Een heerlijk bedrijf om mee samen te werken! Zoveel positieve energie.
Trudy Kruizenga
Trudy Kruizenga
2022-10-04
Wat een mooi eind resultaat hebben wij ontvangen van Opgevallen. Daarnaast was de communicatie erg prettig. Ze staan altijd klaar voor vragen en denken graag mee, een aanrader!
Johannes Postema
Johannes Postema
2022-07-27
Professionele, creatieve club die werkt met veel enthousiasme!
Steffen Bosker
Steffen Bosker
2022-07-26
Ik werk sinds vorig jaar samen met Opgevallen aan uiteenlopende videoproducties. Erg fijne partij om mee samen te werken, hebben goede ideeën!
Martine Van Engelenburg
Martine Van Engelenburg
2022-05-19
Na slechte ervaringen met andere bedrijven ben ik bij Opgevallen terecht gekomen. Ze zijn onderbouwd en resultaatgericht, ik ben heel tevreden over de eerste resultaten. Weten zich goed in te leven in mij en mijn bedrijf. Sinds de samenwerking heb ik een stijgende lijn in opdrachten. Altijd bereikbaar en leuke groep mensen.
Wad Up
Wad Up
2022-02-14
Wij hebben inmiddels al een aantal jaar een fijne samenwerking met Opgevallen. Communicatie gaat altijd heel er goed en wij zijn zeer tevreden over onze samenwerking! Ik hoop nog jaren partners van elkaar te zijn :)
DeJongegekkoos Grou
DeJongegekkoos Grou
2022-02-07
Opgevallen heeft voor ons een schitterende video gemaakt van het unieke binnenschilderwerk van Olde Signorie in Leeuwarden. In de video is de authenticiteit van het object alsmede het schilderwerk perfect in beeld gebracht Meesterschilders Friesland BV

Ontvang een vrijblijvende offerte

Klantreizen opstellen

Neem contact met ons op zodat wij vrijblijvend een advies kunnen geven.

TELEFOONNUMMER
Bel ons op telefoonnummer:

WHATSAPP
Stuur een WhatsAppje naar:

E-MAIL
Stuur een e-mail naar: