Als je met ons werkt krijg je te maken met onze algemene voorwaarden. Wij zijn transparant, hebben geen verborgen gebreken en maken je het niet al te moeilijk. Dit is een vertaling van onze algemene voorwaarden in normale mensentaal. Wil je de volledige algemene voorwaarden van ons lezen? Klik dan op de button hiernaast.
In deze algemene voorwaarden gebruiken wij geen moeilijke woorden. Wel zo leesbaar. Wij zijn Opgevallen. Wij zijn een strategisch & creatief communicatiebureau in Friesland. Wil je ons bereiken? Dat kan!
WhatsApp ons: Appje sturenBel ons: 0566-700221E-mail ons: info@opgevallen.nlStuur een brief naar: Dobbe 1b, 9001 XN GrouKom langs: Dobbe 1b, 9001 XN GrouVolg ons op: Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube
Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) van 09.00 tot 17.30 uur. Op nationale feestdagen (je weet wel, die dagen dat bijna heel Nederland vrij is zoals bijvoorbeeld de Kerstdagen) zijn wij gesloten. Klik hier om te kijken of wij open zijn.
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je klant bent bij ons. Dus als je ons de opdracht geeft om een dienst te leveren (bijvoorbeeld het maken van een video, een website, het bedenken van een creatieve campagne, etc.). Deze voorwaarden worden altijd vermeld in onze offertes en zijn vindbaar op onze website en in Google.
Wij zijn altijd duidelijk in wat je afneemt, wat het kost, wanneer je moet betalen, wanneer wij de dienst leveren en wat je verder van ons kan verwachten. Als wij een vaste prijs afspreken voor een dienst, en wij toch over de begrote uren heen gaan dan brengen we dat uiteraard niet in rekening. Spreken wij af dat we op naberekening factureren, dan brengen we je tijdig op de hoogte als we verwachten meer dan 10% over de geschatte uren heen te gaan. Staat er een fout in onze offerte? Dan mag je ons daar gewoon aan houden. Tenzij de fout een overduidelijke blunder is en je dat van tevoren wel wist.
Als je akkoord gaat met een offerte die naar jou gestuurd is dan kan je dit via de mail, via WhatsApp, of een andere digitale manier, per post of mondeling aan ons doorgeven. Geef je het mondeling door? Dan vragen wij jou dit nog even digitaal te bevestigen, of wij sturen jou een bevestiging van de mondelinge afspraak per e-mail toe en dan heb jij nog tien dagen om terug te komen op deze mondelinge afspraak.
Wij mogen andere partijen betrekken bij het uitvoeren van de opdracht.
Als onze samenwerking stopt dan bewaren wij niet meer het door ons gemaakte materiaal. Wil je graag het materiaal hebben? Dan kan je dat bij ons opvragen voordat onze samenwerking stopt en sturen wij dit jou toe.
Wij houden alle vertrouwelijke informatie van jouw bedrijf voor onszelf. Onze medewerkers, leveranciers en partners krijgen hier alleen mee te maken als dit nodig is voor het uitvoeren van de opdracht.
Wij leveren binnen de afgesproken tijd. Mocht het toch langer duren, dan zullen wij jou vooraf op de hoogte brengen van deze vertraging.
Als er een situatie is waar wij echt niets aan kunnen doen, dan kan het zijn dat wij onze dienst of product niet kunnen leveren. Bij een situatie met overmacht kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden. Als wij door overmacht ons werk meer dan drie maanden uitstellen, dan mag jij of wij de overeenkomst annuleren zonder verplichtingen of vergoedingen.
Shit! Wij hebben schade aangebracht. En dan? Dan gaan wij dat vergoeden. Maar daar zijn wel een paar regeltjes voor.
Dan vergoeden wij de schade. Alleen de schade die wij gemaakt hebben. Een voorbeeld: vergeten wij je website te vermelden in een advertentie? En dat hadden we wel afgesproken? Dan betalen wij de kosten voor de advertentie. Wij keren dan geen vergoeding uit voor de mogelijke gemiste bezoekers op je website.
Meer is het niet.