ALGEMENE VOORWAARDEN

Als je met ons werkt krijg je te maken met onze algemene voorwaarden. Wij zijn transparant, hebben geen verborgen gebreken en maken je het niet al te moeilijk. Dit is een vertaling van onze algemene voorwaarden in normale mensentaal. Wil je de originele algemene voorwaarden van ons lezen? Klik dan hier voor onze ingewikkelde versie.

1. DEFINITIES

In deze algemene voorwaarden gebruiken wij geen moeilijke woorden. Wel zo leesbaar.

Wij zijn Opgevallen en wil je ons bereiken? Dat kan!

WhatsApp ons:
Bel ons:
E-mail ons:
Stuur een brief naar:

Kom langs:

Volg ons op:

Appje sturen
0566-700221
info@opgevallen.nl
It Molelân 6b
9001 XS Grou
It Molelân 6b
9001 XS Grou
Facebook
Instagram
LinkedIn
YouTube

Wij zijn bereikbaar op:
Op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) van 09.00 tot 17.30 uur.

Op nationale feestdagen (je weet wel, die dagen dat bijna heel Nederland vrij is zoals bijvoorbeeld de Kerstdagen) zijn wij gesloten. Klik hier om te kijken of wij open zijn.

Handige nummers:

  • Ons KvK nummer is: 65893778
  • Ons BTW-nummer is: NL856307178B01

2. VAN TOEPASSING

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je klant bent bij ons. Dus als je ons de opdracht geeft om een dienst te leveren (bijvoorbeeld het maken van een video, een website, het bedenken van een creatieve campagne, etc.). Deze voorwaarden worden altijd vermeld in onze offertes en zijn vindbaar op onze website en in Google.

3. AANBOD

Wij zijn altijd duidelijk in wat je afneemt, wat het kost, wanneer je moet betalen, wanneer wij de dienst leveren en wat je verder van ons kan verwachten. Als wij een vaste prijs afspreken voor een dienst, en wij toch over de begrote uren heen gaan dan brengen we dat uiteraard niet in rekening. Spreken wij af dat we op naberekening factureren, dan brengen we je tijdig op de hoogte als we verwachten meer dan 10% over de geschatte uren heen te gaan. Staat er een fout in onze offerte? Dan mag je ons daar gewoon aan houden. Tenzij de fout een overduidelijke blunder is en je dat van tevoren wel wist.

4. DE OVEREENKOMST

Als je akkoord gaat met een offerte die naar jou gestuurd is dan kan je dit via de mail, via WhatsApp, of een andere digitale manier, per post of mondeling aan ons doorgeven. Geef je het mondeling door? Dan vragen wij jou dit nog even digitaal te bevestigen, of wij sturen jou een bevestiging van de mondelinge afspraak per e-mail toe en dan heb jij nog tien dagen om terug te komen op deze mondelinge afspraak.

5. PRIJZEN

  1. Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW.
  2. Vaste prijsafspraken worden niet aangepast.

6. OPDRACHTEN EN AANPASSINGEN

  1. Als een opdracht (bijvoorbeeld een fotografieklus) niet uitgevoerd wordt doordat jij de opdracht uitstelt of annuleert dan hebben wij het recht om gemaakte kosten, administratiekosten en een deel van de opdrachtkosten in rekening brengen.
  2. Als tussentijds de opdracht aangepast wordt, dan kan het zijn dat de kosten hoger worden dan van tevoren afgesproken zijn. De levertijd kan ook langer worden. Wij laten dit altijd weten.
  3. Je hebt altijd één keer de tijd om feedback te geven op ons geleverde werk. Heb je vaker dan één keer feedback? Dat mag! Alleen daar worden wel kosten voor in rekening gebracht.

7. HET INSCHAKELEN VAN PARTNERS

Wij mogen andere partijen betrekken in het uitvoeren van de opdracht.

8. MATERIALEN

Als onze samenwerking stopt dan bewaren wij niet meer het door ons gemaakte materiaal. Wil je graag het materiaal hebben? Dan kan je dat bij ons opvragen voordat onze samenwerking stopt en sturen wij dit jou toe.

9. GEHEIMEN

Wij houden alle vertrouwelijke informatie van jouw bedrijf voor onszelf. Onze medewerkers, leveranciers en partners krijgen hier alleen mee te maken als dit nodig is voor het uitvoeren van de opdracht.

10. DIT GARANDEREN WIJ

  1. Wij zorgen ervoor dat het afgeleverde product en of dienst overeenkomt met wat wij hebben afgesproken.
  2. Als je zelf materialen aanlevert (denk aan foto’s, teksten etc.) dan zijn wij niet verantwoordelijk en aansprakelijk voor deze materialen. Als jij zelf partijen aandraagt zijn wij niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor het gemaakte werk van die partijen.

11. LEVERING EN LEVERTIJD

Wij leveren binnen de afgesproken tijd. Mocht het toch langer duren, dan zullen wij jou op de hoogte brengen van deze vertraging.

12. BETALING

  1.  De betaling vindt plaats via automatische incasso. Als je de incasso laat terugboeken dan brengen wij administratiekosten in rekening.
  2. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.
  3. Wanneer er is afgesproken om geen automatische incasso te laten plaatsvinden dan dien je de factuur binnen de betalingstermijn te betalen. De betalingstermijn staat op de factuur. Als je te laat of helemaal niet betaald dan huren wij een incassobureau in. De kosten daarvan worden bij jou in rekening gebracht.

13. OVERMACHT

Als er een situatie is waar wij echt niets aan kunnen doen, dan kan het zijn dat wij onze dienst of product niet kunnen leveren. Bij een situatie met overmacht kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden. Als wij door overmacht ons werk meer dan drie maanden uitstellen, dan mag jij of wij de overeenkomst annuleren zonder verplichtingen of vergoedingen.

14. AANSPRAKELIJK

Shit! Wij hebben schade aangebracht. En dan? Dan zijn wij mans genoeg om dat te vergoeden. Maar daar zijn wel een paar regeltjes voor.

  1. De fout moet door ons gemaakt zijn.
  2. Jij hebt onze fout niet kunnen voorkomen.

Dan vergoeden wij de schade. Alleen de schade die wij gemaakt hebben. Een voorbeeld: vergeten wij je website te vermelden in een advertentie? En dat hadden we wel afgesproken? Dan betalen wij de kosten voor de advertentie. Wij keren dan geen vergoeding uit voor de mogelijke gemiste bezoekers op je website.

15. DAT IS HET

Meer is het niet.