ONZE DIENSTEN

KLANTVERHALEN

Met klantverhalen breng je op structurele wijze de ervaring van jouw klant in beeld. Door jouw klant een podium te geven en te vertellen over zijn of haar ervaring promoot je jouw dienst op een geloofwaardige manier. Zie dit als een uitgebreide review. Dit werkt geloofwaardiger dan wanneer je over jezelf zegt hoe goed je bent. Je kent het wel: wij van WC-eend adviseren WC-eend. Er is geen betere reclame voor je bedrijf mogelijk dan een aanbeveling. Klantverhalen zijn een bewezen krachtig middel die wij voor veel klanten inzetten.

Maar mond-tot-mond reclame is niet alleen geloofwaardig, het is ook gratis. Heb je zelf wel eens een keus gemaakt voor een dienst of product op basis van reviews? Of heb je wel eens iets gekocht doormiddel van een artikel op een blog? Waarschijnlijk wel en dat is niet verwonderlijk. Uit onderzoek blijkt dat 78% van de mensen reviews schrijft en 90% van de mensen online reviews raadpleegt. Dat geeft wel aan hoe belangrijk de ervaring van anderen in het koopproces is.

Lijn van Opgevallen

Klantverhalen

IMPACT VAN KLANTVERHALEN

Als klant wil je een goede aankoop doen. Klantverhalen en reviews dragen bij aan het maken van een goede keuze. De verhalen van tevreden klanten hebben een positieve impact op de omzet. Het is de moderne versie van mond-tot-mondreclame. Potentiële klanten gaan sneller over tot aankoop en zijn bereid meer te betalen na het lezen van positieve reviews. Ook zorgen klantverhalen voor unieke content. Dit is voor Google erg waardevol en zorgt dat je beter vindbaar bent in de zoekresultaten. Maar klantverhalen zorgen ook voor het ophalen van klantfeedback. Het helpt je om verbeterpunten te ontdekken en te ontdekken waar klanten enthousiast van worden. Met deze feedback kan jij je dienst verbeteren.

 

Pijl naar het proces van klantreizen ontwerpen

MULTI INZETBAAR

Klantverhalen kan je gebruiken op je website, je kan er content van maken voor op je social media kanalen, op een landingspagina gebruiken, in advertenties inzetten en je kan de ze in je offertes gebruiken. Klantverhalen zijn dus multi inzetbaar. Je kan voor verschillende formats kiezen. De ervaringen van je klanten kan je presenteren door middel van een video maar kan ook door middel van een uitgewerkt interview in combinatie met foto’s. Zie hieronder voorbeelden van deze twee versies.

Wij helpen bedrijven met het ontwikkelen van deze content. Onze tekstschrijver, fotograaf en/of videograaf zetten wij in om tot dit product te komen. Wij komen op locatie van de klant, nemen het interview af en werken dit uit tot de concrete middelen.

Pijl naar voorbeelden van een positionering

Klantverhalen inzetten met advertenties op social media

Klantverhalen voorbeeld gemaakt voor Notariskantoor MIrjam Bos

HET RESULTAAT

Wij hebben voor veel opdrachtgevers klantverhalen ontwikkelt. Dit doen wij door middel van fotografie en tekst of door middel van video.

KOSTEN VAN KLANTVERHALEN

De ontwikkeling van klantverhalen is maatwerk. Het format (video of foto) en de locatie bepalen de kosten. Wij hebben hieronder twee verschillende situaties geschetst om je een beeld te geven van de kosten.

PROJECT 1
Wij brengen door middel van video een klantverhaal in beeld.

Looptijd: vanaf 8 uur
Kosten: vanaf € 600

PROJECT 2
Wij ontwikkelen een klantverhaal met een interview en portretfotografie.

Looptijd: vanaf 4 uur
Kosten: vanaf € 300

KLANTVERHALEN ONTWIKKELEN

Neem contact met ons op zodat wij ook voor jou klantverhalen kunnen ontwikkelen.