Archieven: FAQs

Zijn er extra kosten waar ik rekening mee moet houden?

We werken met vaste prijzen, die we je vooraf laten weten in de offerte. Naast de ontwikkeling van de website heb je nog te maken met kosten voor de hosting, de domeinnaam en jaarlijks met het up-to-date houden van je website.

Als ik de website wil wijzigen na de oplevering, kan dit?

Dat kan. Een website is nooit 100% af, dat is je bedrijf immers ook niet. Wijzigingen aanbrengen is daarom altijd mogelijk bij ons. We kunnen afspraken maken dat we maandelijks tijd besteden aan jullie website (zoals content ontwikkeling) of dat we op nacalculatie een aantal aanpassingen doen. Je krijgt zelf ook toegang tot het CMS zodat je zelf kleine tekstuele aanpassingen kan maken.

Hoe groot is jullie team en wie zal verantwoordelijk zijn voor mijn project?

Ons team bestaat momenteel uit vier vaste werknemers en worden we ondersteund door diverse partners en freelancers. We werken dus in een redelijk klein team, wat voordelen met zich meebrengt. Door de korte lijnen weet iedereen op het kantoor af van de lopende projecten, waardoor het team werkzaamheden van collega’s kan overnemen wanneer diegene afwezig is.

Je krijgt een vast aanspreekpunt, die je tussentijds op de hoogte houdt. We houden telefonisch en/of via de mail contact met je.

Hoe snel kan een website opgeleverd worden?

Dit is afhankelijk van onze beschikbaarheid en de grootte van de website. Voor het maken van het design, de teksten, de foto’s en om de technische zaken te realiseren hebben wij minimaal 2 maanden nodig.

Hoe verloopt de communicatie tussen jullie bureau en de klant?

Bij ons marketingbureau in friesland krijg je een vast aanspreekpunt met een 06-nummer. Wij passen onze communicatiestijl aan op onze opdrachtgever en wij houden van duidelijke communicatie. Zo appen wij met de ene opdrachtgever, mailen wij met een andere opdrachtgever, met de andere opdrachtgever hebben wij maandelijks een videobelafspraak en met weer een andere opdrachtgever komen wij eens in de twee maanden samen om alles met elkaar door te nemen.

Wie zal er in mijn projectteam werken, en wat zijn hun ervaringen en rollen?

In het strategietraject word je begeleid door Hjalmar (eigenaar) en Klasine (creatief strateeg). In de uitvoerende werkzaamheden word je begeleid door Marlies (marketingmanager) of door Jesse (marketingmanager). Marlies en Jesse zullen onze specialisten zoals de foto, videograaf, designer en developer aansturen.

Welke KPI’s gebruiken jullie om het succes van de campagne te meten?

Dat hangt er van af. Dit hangt af van wat wij doen en waarom wij dit doen. Wij meten altijd het einddoel (bijvoorbeeld aantal sollicitaties op een vacature) en ondersteunend aan het einddoel meten wij conversiepercentages, aantal bezoekers, hoe de advertenties presteren, welke kanalen bijdragen aan sollicitaties etc. Bij iedere campagne bepalen wij vooraf wat we gaan meten.