VAN RIETDEKKERS

NAAR EEN IJZERSTERK MERK

Klantinzichten zijn belangrijk. Vanuit klantinzichten kun je gericht werken aan de klanttevredenheid en inspelen op klantbehoeftes. Maar als je tijdens het achterhalen van deze inzichten er eigenlijk achter komt dat het gewenste imago helemaal nog niet klopt? Dan kun je nog zoveel tijd en energie steken in het verbeteren van de klanttevredenheid, maar moet je eerst aan de slag met imagoverandering. Hekstra B.V. uit Damwâld wordt gezien als rietdekker, maar zijn veel meer dan dat.

Logisch ook dat dit het imago is, want ze zijn al bijna 100 jaar actief in het riet. Het is een specialisme. In de jaren 80 is er een zusteronderneming opgericht, onder de naam Fries Aannemersbedrijf. Hier werden de bouwprojecten uitgevoerd. Sinds 2017 is alles samengevoegd onder de naam ‘Hekstra’ en hebben ze vier disciplines: dakmeesters, rietdekkers, bouwers en prefab. Maar dat weet nog niet iedereen.

IDENTITEIT IN BEELD GEBRACHT

Voor Hekstra hebben we het gewenste imago onder woorden gebracht in een merkidentiteit. De merkidentiteit is de basis om te kunnen vertellen wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Dit hebben we vertaald naar een merkvideo waarin we de kijker laten kennis maken met merk Hekstra.

► MERKIDENTITEIT
► MERKVIDEO

KENNIS LATEN MAKEN

MET HET MERK

► TEKSTSCHRIJVEN
► DESIGN
► FOTOGRAFIE
► VIDEOGRAFIE

Na het lanceren van de merkvideo hebben we de deuren geopend van het bedrijf. We organiseerden een relatiedag én een open dag, zodat men ook fysiek kennis kon maken met Hekstra. Wat gebeurt er nou eigenlijk allemaal daar aan de Willemstrjitte in Damwâld? Klik hier voor de aftermovie van de open dagen. Op de open dagen hebben we de eerste editie van de Hekstra krant gepresenteerd.

Een krant waarin we vertellen over wie Hekstra is, wat voor geschiedenis het bedrijf kent en aan welke mooie projecten we nu (samen)werken. Een prachtig overzicht van een prachtig bedrijf. Na de video, de open dag en de krant heeft men een veel beter beeld van het ijzersterke merk Hekstra. Nu op naar het neerzetten van een ijzersterke klantbeleving.

Hekstra krant door Opgevallen

HET PROJECTTEAM

HJALMAR BOSSCHER
OPRICHTER

KLASINE SMID
CREATIEF STRATEEG

ROBERT VEENSTRA
FOTO- & VIDEOGRAAF

MERKIDENTITEIT ONTWIKKELEN

Wil je ook jouw identiteit scherp verwoorden en doorvoeren in elk detail? Neem contact met ons op en bespreek de mogelijkheden.

TELEFOONNUMMER
Bel ons op telefoonnummer:

WHATSAPP
Stuur een WhatsAppje naar:

E-MAIL
Stuur een e-mail naar: