TIJD OM JE VOOR TE BEREIDEN

Op maandag 20 maart 2023 ben je aanwezig bij de strategische identiteitssessie van it Fryske Gea. Tijdens deze afspraak gaan wij op zoek naar de identiteit van jullie organisatie. Om er een goede sessie van te maken moet je hiervoor iets voorbereiden. Dat noemen wij ‘huiswerk’.

Wij hebben 15 vragen voor je. Deze vragen kan je beantwoorden op deze pagina. Dit zijn geen moeilijke vragen, maar je zult er wel even goed over na moeten denken. Overleg niet met andere deelnemers en houd je antwoorden en keuzes voor jezelf tot de sessie. Veel succes! 😀

PS: Mocht je vragen of hebben dan kan je kan ons bereiken op 0566-700221 of op info@opgevallen.nl

STAPPENPLAN

Yes! Jij bent bij onze afspraak. Je moet je alleen nog even goed voorbereiden. Maar geen paniek. Met deze briljante tips helpen wij je er doorheen!

  1. GA ER GOED VOOR ZITTEN
    Dat is toch prettiger dan staan
  2. OEFEN JE VOORBEREIDINGSTECHNIEK
    Kijk de video hiernaast voor inspiratie
  3. ZET ONZE CONCENTRATIEMUZIEK OP
    Klik hier voor de playlist
VOORBEREIDINGSTECHNIEK

Ben je er klaar voor? Mooi! Dan is het nu tijd om de voorbereidingstechniek te optimaliseren. Wij hebben alvast wat voorbeelden voor je op een rij gezet. Herkenbaar?

DE HUISWERKVRAGEN

Bijvoorbeeld: ‘Opgevallen is een strategisch & creatief communicatiebureau en staat bekend om zijn creatieve communicatie. Wij helpen merken met het bepalen en realiseren van hun identiteit’.
Philips maakt onder andere lampen, maar ‘verkoopt’ sfeer in de consumentenmarkt en rendement in de zakelijke B2B markt. Mars maakt marsjes maar ‘verkoopt’ energie. Wat ‘verkoopt’ it Fryske Gea?
Het basisverhaal van Dove is: ‘Ook al ben je wat steviger of ouder, je kunt stralen, want echte schoonheid heeft te maken met je innerlijk en niet met je uiterlijk.’
Dus bijvoorbeeld: ‘Opgevallen is in de markt van creatieve communicatiebureau ’s wat….’ - Heineken is in de biermarkt, of - KLM in de vliegmaatschappij industrie, of - Apple in de multimedia, of - Porsche in de auto industrie, of - Quentin Tarantino in de filmindustrie
Denk aan: - Bekende (oud)sporter - Bekende Nederlander - Bekende wereldburger
Bijvoorbeeld (in het geval van Opgevallen): ‘Alle communicatie-, reclame- en marketingbureaus kunnen reclame voor je maken. Opgevallen maakt geen reclame. Wij maken van je merk een beleving’.