Menu
Onze cultuur

Typisch Opgevallen

Creatieve collega's die je altijd al had willen hebben met verstand van merkbeleving: van communicatie, marketing tot reclame

Onze merkwaarden omschrijven wie wij zijn, hoe wij werken en hoe wij met elkaar omgaan. Onderling als collega’s, maar ook met onze opdrachtgevers. Voor elke keuze die wij moeten maken, kunnen wij onze merkwaarden gebruiken om te beoordelen of het bij ons past. Hiermee onderscheiden we ons en blijven we altijd onszelf. Lees of je bij ons past, want dit is typisch Opgevallen.

Creatief concept bedenken door creatieve collega's van bureau Opgevallen

Durven doen

Wij zijn ‘groot’ geworden met de ondernemersmentaliteit: durven doen. Mouwen opstropen en gaan. Wij houden van lef en actie. En durven fouten te maken en hiervan te leren. Wij zeggen wat we vinden, ook al is dat niet wat jij wilt horen. Altijd met het belang van het project voor ogen. Wij stellen de vragen die niemand anders durft te stellen. Mede dankzij deze houding als basisvoorwaarde hebben we ervoor gezorgd dat we ons zo stormachtig hebben ontwikkeld en blijven ontwikkelen. Hiervoor is vertrouwen in elkaar nodig.

Als wij dat vertrouwen krijgen dan zijn wij je creatieve denkers die durven te doen. Wij treden buiten de gebaande paden en pitchen concepten die echt opvallen en zoeken continu naar nieuwe mogelijkheden en innovaties. Voor ons draait het om het loslaten van bestaande structuren en ruimte maken voor nieuwe ervaringen en inzichten. Wij zijn niet bang voor het onbekende en durven samen met onze opdrachtgevers buiten onze comfortzone te stappen. Bij ons geen overbodige overleggen, eindeloze analyses en kommaneukerij. Maar korte en snelle sprints die we daarna evalueren.

Kernwaarde plezier - Het lijkt nergens op

Plezier

Zodra je binnenstapt, merk je het meteen en kan je het voelen. Een bepaalde energie die we samen hebben. Iedereen die bij of met Opgevallen werkt, vindt het heel leuk wat hij of zij iedere dag doet. Plezier is de kern van alles wat we doen. Dat valt op en ons enthousiasme werkt aanstekelijk. Dit vormt de brandstof voor creativiteit en groei. Als onze ogen beginnen te twinkelen, dan weten we dat we op de goede weg zijn. Dat zijn de concepten die het verschil gaan maken. Die opvallen en blijven hangen. Die waar we het een paar jaar later nog steeds over hebben.

Jezelf kunnen, durven en mogen zijn is de basisvoorwaarde voor plezier. Of je nu introvert, extravert of iets daartussenin bent. Wij houden van echte mensen. Gewoon als zichzelf. Dus ook van mensen die iedere week video’s kijken over vliegtuigcrashes, allergisch zijn voor appels of al 10 jaar hetzelfde paar sneakers koopt. Authenticiteit en plezier gaan bij ons hand in hand, omdat alleen vanuit oprechte verbinding iets bijzonders kan ontstaan. Verwacht geen houdinkjes en interessantdoenerij van ons. En dat verwachten we dus ook niet van jou.

Kernwaarde verantwoordelijk - Onze communicatiespecialist Marlies

Verantwoord­elijk

Bij Opgevallen krijg je als klant een vast aanspreekpunt. Deze persoon kent jouw bedrijf door en door en weet wat jouw doelen en belangen zijn. Jouw uitdaging is onze uitdaging. Zie ons als jouw externe creatieve collega’s. En omdat wij het verlengstuk van jouw bedrijf zijn, durven wij ook keuzes voor jou te maken. Altijd in jouw belang. Wij bewaken alle uitingen van jouw bedrijf, zodat deze passen bij jouw merkstrategie. Omdat wij werken met een klein team is één van onze unieke krachten dat wij weten wat er bij onze klanten speelt.

En als wij een fout maken? Dan nemen wij onze verantwoordelijkheid en lossen wij het op. Je zal ons niet horen klagen als wij meer uren moeten maken om het project voldoende kwaliteit te bieden. Bij ons zijn deadlines geen streven, maar een belofte. Ook houden wij onze opdrachtgevers goed op de hoogte zodat zij weten wat er bij ons speelt. We nemen je mee in het proces en maken resultaten inzichtelijk. Zodat jij weet wat, wanneer en waarom wij iets doen.

Brainstormen voor een creatief merk concept

Gewoon anders

Twee woorden die lijnrecht tegenover elkaar staan, maar toch ook goed samengaan. We ontdekken wat voor jou vanzelfsprekend is maar wat anderen niet benoemen. We denken graag buiten de gebaande paden. Bij ons vind je dus geen dertien-in-een-dozijn-oplossingen, maar ook geen over-de-top plannen die niet realistisch zijn. De aandacht van jouw doelgroep is schaars en kostbaar. Voor een merk is het cruciaal om op te vallen. Wij helpen bedrijven met het vertellen van geloofwaardige verhalen en zorgen ervoor dat jij nergens op lijkt.

Waar veel reclame- en marketingbureaus zich richten op nieuwe potentiële klanten of medewerkers, richten wij ons juist op jouw bestaande doelgroep en zorgen wij ervoor dat zij ambassadeurs van jouw merkverhaal worden. Door jouw merkverhaal door te voeren in elk detail en te zorgen voor een opvallende merkbeleving. Onze creativiteit komt terug in gewone dingen. En we zorgen dat die opvallen. Dat maakt ons effectief. We zijn anders omdat we niet strooien met ingewikkelde Engelse vaktermen. We vinden het namelijk belangrijk dat jij het gewoon begrijpt.

Ons kantoor in Grou

Ooit zijn wij onze carrière begonnen op een zolderkamer van 10m2. Benieuwd hoe onze werkplek er tegenwoordig uitziet?

Medewerkers van ons marketingbureau in de regio van Leeuwarden
Werken op ons kantoor in Grou? Het creatieve bureau uit Friesland voor merkebeleving
Campagne laten bedenken door Opgevallen
Klantreis maken als basis voor al onze merkuitingen zoals websites - positionering voelbaar in elk detail
Hjalmar aan het werk op het kantoor van Opgevallen
Wij schrijven een merkstrategie voordat wij creatieve reclame maken
Medewerkers van ons marketingbureau in de regio van Leeuwarden
Werken op ons kantoor in Grou? Het creatieve bureau uit Friesland voor merkebeleving
Campagne laten bedenken door Opgevallen
Klantreis maken als basis voor al onze merkuitingen zoals websites - positionering voelbaar in elk detail
Hjalmar aan het werk op het kantoor van Opgevallen
Wij schrijven een merkstrategie voordat wij creatieve reclame maken
Medewerkers van ons marketingbureau in de regio van Leeuwarden
Werken op ons kantoor in Grou? Het creatieve bureau uit Friesland voor merkebeleving
Campagne laten bedenken door Opgevallen
Klantreis maken als basis voor al onze merkuitingen zoals websites - positionering voelbaar in elk detail
Hjalmar aan het werk op het kantoor van Opgevallen
Wij schrijven een merkstrategie voordat wij creatieve reclame maken
Klantreis laten maken

Wil je bij ons werken of stage lopen?

Is je hart sneller gaan kloppen van onze merkwaarden? En past deze cultuur precies bij jou? Wil je werken of stage lopen bij Opgevallen, of heb je hier vragen over? Bekijk dan onze werken-bij omgeving en lees meer over werken of stages bij Opgevallen.

Meer over werken bij Opgevallen