Ooit zijn wij begonnen op een zolderkamer van 10m2. Hier leerden wij door onze mentaliteit "durven doen" en acteerden wij zelf in onze campagnes omdat we geen budget hadden voor acteurs. Benieuwd wat dit ons heeft gebracht?
Bij ons vindt iedereen het heel leuk wat zij of hij doet. En dat enthousiasme werkt aanstekelijk.
Bij Opgevallen werken creatieve denkers die durven te doen. Mouwen opstropen en gaan.
Wij vinden persoonlijk contact belangrijk en weten wat er bij onze klanten speelt.
Wij denken graag buiten de gebaande paden. Geen dertien in het dozijn oplossingen.
Wij zijn Opgevallen. Een creatief bureau dat sinds 2016 organisaties helpt met het creëren van een unieke merkbeleving. Wij zorgen dat jouw communicatie uniek is en dus nergens op lijkt. Onze aanpak? Altijd verrassen en gewoon anders durven zijn. Met een opvallend groot inlevingsvermogen gebruiken wij zo min mogelijk Engelse vaktermen, zodat jij wat wij zeggen en schrijven gewoon begrijpt. Wij werken met vaste prijzen en zonder verborgen kosten. De opbrengsten maken wij inzichtelijk. Wij spreken bij Opgevallen dus niet over kosten, maar over investeringen. Samen bouwen we aan jouw merk, met plezier en een behoorlijke dosis lef. En dat ervaar je als klant.
Na jarenlange ervaring bij marketing & sales bedrijven vonden wij dat het anders moest. Wij zagen dat veel bedrijven elkaar nadoen en reclameboodschappen vertellen die niet overeenkomen met de werkelijke beleving. Dat moest anders, dus tijd voor verandering. Het startpunt van ons bedrijf: een zolderkamer van 10m2 in Leeuwarden. De muren werden gewit en een IKEA-bureautje in elkaar geschroefd. Maar, je moest wel even je eigen laptop en camera meenemen naar ‘kantoor’. Het klinkt romantisch, maar het betekende vooral keihard werken.
Onze zolderkamer barstte na een jaar uit zijn voegen. De 10m2 was te krap om met medewerkers te werken en het was toch prettig om een beetje privacy in ons huis terug te krijgen. Geen enkel begin is makkelijk. Ook dat van ons niet. Het waren jaren van vallen en van opstaan. Lange dagen, hard werken, korte nachten, fouten maken en daarvan leren. Een coronaperiode met veel onzekerheid, een vennoot die uitstapte en een zoektocht naar onszelf. De zolderkamer is verleden tijd, maar de lessen die we daar hebben opgedaan passen we dagelijks toe en zitten in ons DNA. Ze hebben ons gevormd in wie we nu zijn.
Oprichter
Creatief strateeg
Communicatiespecialist
Hjalmar helpt je graag verder. Wil je een vrijblijvend gesprek inplannen om verder met ons kennis te maken? Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.
Δ