Menu
Over ons

Marketing­bureau uit Friesland

Creatieve collega's die je altijd al had willen hebben met verstand van merkbeleving: van communicatie, marketing tot reclame

Ons marketingbureau helpt MKB-ondernemers uit Friesland met groei. Groei in nieuwe klanten, meer omzet en het aantrekken van nieuwe medewerkers.

Dit kan je verwachten:

  • Wij maken resultaten inzichtelijk, zo heb je het over een investering in plaats van kosten.

  • Snel van strategie naar merkuitingen. Wij werken snel en met een flexibele houding.

  • Een fullservice marketingteam voor strategie, web, copy, design, foto, video en content.

  • Een klein bureau: groot genoeg voor kwaliteit, klein genoeg voor persoonlijke aandacht.

Marketingbureau Opgevallen uit Friesland ontwikkelt merkuitingen zoals brochures

Men weet je (nog) niet goed te vinden

Een groot gedeelte van je doelgroep heeft nog nooit van je gehoord. Je stopt tijd, geld en energie in je marketing maar het levert niet genoeg op.

Je website is niet goed vindbaar in Google en je social media posts krijgen een paar likes. Je wilt graag een specifieke doelgroep bereiken maar je weet niet hoe je dit moet doen. Je wilt hoger scoren en een betere vindbaarheid in Google. En in het verleden heb je een paar communicatiemiddelen laten maken, maar dit levert geen meetbaar resultaat op. Je schiet met hagel en het levert niet het goede resultaat op.

Kano model uitgelegd - Ons marketingbureau probeert van jouw klanten fans te maken

Het is ons werk om die van jou te laten groeien

Opgevallen is een marketing bureau in Friesland. Wij zijn zelf ook een Friese onderneming. Met onze communicatie en marketingcampagnes focussen wij ons op je bestaande klanten. Wij geloven dat je van je huidige klanten ambassadeurs wilt maken, zodat je huidige klanten zorgen voor groei. Want als je klanten ambassadeur zijn zullen zij langer bij je klant blijven, meer van je afnemen en jouw bedrijf positief aanbevelen bij hun omgeving. Op die manier krijg je allemaal gratis accountmanagers.

Bekijk meer cases

Een jubileum vieren met een flinke dosis creativiteit

Een jubileum vieren met een flinke dosis creativiteit en humor. De mannen van TIGE klopten bij ons aan! Benieuwd hoe we dat hebben gedaan?

De kleurrijke notaris

Krijg jij ook een stoffig gevoel bij een notaris? Dat is verleden tijd bij Notariskantoor Mirjam Bos in Grou. We namen het notariskantoor onder de loep en kozen voor een nieuwe, unieke positionering en merkidentiteit, namelijk de kleurrijke notaris.

Op ‘safari’ in Tanzania

De klantreis van een 'once-in-a-lifetime-experience' in kaart brengen bracht ons écht in Tanzania. Nu we weten hoe het is om zo'n droomreis te maken, kunnen we dat ook goed overbrengen naar de potentiële doelgroep.

Een greep uit onze klanten:

Ervaringen van onze klanten

Germ Holtrop van Decokeuken

Germ Holtrop

Eigenaar Decokeuken

De samenwerking met Opgevallen is mij uitstekend bevallen. Er wordt 'out of the box' meegedacht om een zo goed mogelijk product neer te zetten. Voor onze school heeft een enorme boost gehad qua naamsbekendheid. Top!

Lars Engelse

Directeur Tjalling Koopmans College
25.11.2024
Mirjam Bos - Notariskantoor Mirjam Bos

Mirjam Bos

Notaris Notariskantoor Mirjam Bos
Bekijk alle klantverhalen

Veelgestelde vragen over ons marketing­bureau

Wat is jullie specialisatie op het gebied van marketing?

Ben je op zoek naar een marketingbureau in Friesland? Wij zijn een fullservice contentbureau met een sterke focus op strategie en creatie. Sinds onze start in 2016 als specialist in content marketing, hebben we uitgebreide ervaring opgedaan in het maken van doordachte content die impact maakt.

Met onze kennis van customer journeys helpen we bedrijven een 9+ klantbeleving te creëren. Daarnaast blijven we altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied. Hoewel we ervaring hebben met zoekmachine optimalisatie, zijn we geen typisch online marketingbureau. Voor specifieke online strategieën werken we samen met een gespecialiseerd online marketing bureau, zodat we samen het beste resultaat kunnen leveren.

Welke KPI’s gebruiken jullie om het succes van de campagne te meten?

Dat hangt er van af. Dit hangt af van wat wij doen en waarom wij dit doen. Wij meten altijd het einddoel (bijvoorbeeld aantal sollicitaties op een vacature) en ondersteunend aan het einddoel meten wij conversiepercentages, aantal bezoekers, hoe de advertenties presteren, welke kanalen bijdragen aan sollicitaties etc. Bij iedere campagne bepalen wij vooraf wat we gaan meten.

Kunnen jullie voorbeelden geven van eerdere projecten of campagnes waaraan jullie hebben gewerkt?

Jazeker. Via deze pagina kan je een selectie van ons werk zien. Ben je benieuwd wat onze opdrachtgevers van onze samenwerking vinden? Lees dan onze Google-reviews.

Wat is de verwachte tijdslijn voor het plannen en implementeren van een marketingcampagne?

Het hangt af van wat we voor je gaan doen. Als echte doeners combineren we actie met een doordachte en bewezen efficiënte werkwijze. Starten we bijvoorbeeld met een positioneringstraject? Dan zorgen we ervoor dat we binnen drie maanden van strategiebepaling naar uitvoering gaan. Wil je een social media campagne online hebben staan? Dat kunnen wij vaak wel binnen een maand realiseren. Onze actuele beschikbaarheid bepaalt wanneer we precies kunnen starten. Tijdens een adviesgesprek vertellen we je graag meer over onze planning, de benodigde tijdsinspanning en mogelijkheden.

Wie zal er in mijn projectteam werken, en wat zijn hun ervaringen en rollen?

In het strategietraject word je begeleid door Hjalmar (eigenaar) en Klasine (creatief strateeg). In de uitvoerende werkzaamheden word je begeleid door Marlies (marketingmanager) of door Jesse (marketingmanager). Marlies en Jesse zullen onze specialisten zoals de foto, videograaf, designer en developer aansturen.

Hoe verloopt de communicatie tussen jullie bureau en de klant?

Bij ons marketingbureau in Friesland krijg je een vast aanspreekpunt met een 06-nummer. Wij passen onze communicatiestijl aan op onze opdrachtgever en wij houden van duidelijke communicatie. Zo appen wij met de ene opdrachtgever, mailen wij met een andere opdrachtgever, met de andere opdrachtgever hebben wij maandelijks een videobelafspraak en met weer een andere opdrachtgever komen wij eens in de twee maanden samen om alles met elkaar door te nemen.

Benieuwd naar de mogelijk­heden?

Hjalmar helpt je graag verder. Wil je sparren over jouw marketingvraagstuk? Leg je uitdaging aan ons voor. Vul dit formulier in en Hjalmar neemt binnen één werkdag contact met je op.