Veel organisaties lijken op elkaar. Bedrijven die zich niet goed onderscheiden, presteren slechter en zijn kwetsbaar. Dat is juist wat jij niet wilt. Want jouw bedrijf verdient een unieke uitstraling en meer zichtbaarheid. Wij helpen onze opdrachtgevers met creatieve communicatie die opvalt tussen alle concurrenten, zodat mensen mét en vóór je willen werken.
En hoe doen we dat? We hebben een werkwijze ontwikkeld met vier bouwstenen, elk met zijn eigen thema. Al onze opdrachten zijn maatwerk, maar we vallen altijd terug op deze pijlers. Tijdens onze kennismaking analyseren we jouw situatie en op basis van onze bouwstenen komen we met een maatwerkadvies.
We ontdekken wat jij vanzelfsprekend vindt en wat anderen niet benoemen. Wij brengen alles terug naar één helder merkverhaal.
Op basis van persona’s achterhalen we wat je doelgroep raakt, zodat we merkuitingen maken die inspelen op zijn of haar behoeftes.
Ambitieuze vragen verdienen grootse oplossingen. Wij bedenken creatieve concepten die niet alleen opvallen, maar ook impact maken.
Van design, foto- en videografie tot websites en sterke copy. Wij hebben de skills om jouw verhaal op te laten vallen.
Wij worden onderdeel van jouw bedrijf en durven keuzes voor jou te maken.
We brengen alles terug naar één duidelijk verhaal waar alle communicatie op aansluit.
Wij denken buiten de gebaande paden. Bij ons geen dertien in het dozijn oplossingen.
Wij werken met vaste prijzen en resultaten maken wij inzichtelijk.
Onderscheidende communicatie begint met een uniek merkverhaal: jouw positionering en merkidentiteit. Dit verhaal onderscheidt je van de concurrentie, biedt richting voor jou en je team, en vormt de basis voor toekomstige keuzes. Jouw merkverhaal moet authentiek en voelbaar zijn – anders blijft het een marketingpraatje. En dat ziet je doelgroep direct. Onze werkwijze begint daarom altijd met een scherpe positionering en een sterke merkidentiteit. Zonder die basis maken wij geen communicatiemiddelen. Wanneer je merkverhaal stevig staat, zorgen wij ervoor dat je opvalt en anderen over jouw bedrijf praten.
Bij Opgevallen krijg je als klant een vast aanspreekpunt: jouw brandmanager. Deze persoon kent je bedrijf door en door en bewaakt alle uitingen van jouw bedrijf, zodat deze passen bij jouw merkstrategie. Wij zijn het verlengstuk van jouw bedrijf en durven ook keuzes voor jou te maken. Voor elke opdracht stelt jouw brandmanager een team samen van specialisten op het gebied van video, fotografie, design, copywriting, development en online marketing. En waar nodig huren wij externen in. Wij zijn de creatieve collega’s (op afstand) die je altijd al had willen hebben.
Wij richten ons niet op het maken van merkuitingen (zoals een website of reclamemateriaal), maar op het vinden van jouw authentieke en onderscheidende merkverhaal. Daardoor doen wij iets anders dan veel andere bureaus. Opvallende merkuitingen zijn dan het logische gevolg.
Twijfel je of samenwerken met Opgevallen iets voor jou is? Je kunt een kennismakingsgesprek inplannen om jouw uitdagingen te bespreken. Dan kijken we samen of wij de juiste partner voor jou zijn.
Wat nou als je erachter komt dat je helemaal niet het imago hebt dat je graag wilt? Dan is er werk aan de winkel! Voor Hekstra ontwikkelden we een pakkende merkidentiteit die ervoor zorgde dat men wist wie Hekstra is, wat ze doen en waar ze voor staan.
Een boutique gym waar je in een stijlvolle, hoogwaardige omgeving met persoonlijke begeleiding werkt aan de meest vitale versie van jezelf. Aan ons de uitdaging om een krachtige merkidentiteit te ontwikkelen en dit te vertalen naar een naam, logo, huisstijl en verschillende middelen.
Krijg jij ook een stoffig gevoel bij een notaris? Dat is verleden tijd bij Notariskantoor Mirjam Bos in Grou. We namen het notariskantoor onder de loep en kozen voor een nieuwe, unieke positionering en merkidentiteit, namelijk de kleurrijke notaris.
Een greep uit onze klanten:
Opgevallen heeft mij uitstekend geholpen om mijn nieuwe bedrijfsactiviteit Doehetzelf Nalatenschap te ontwikkelen en op de kaart te zetten. Chapeau!