VAN AKTES VOL AMBTELIJKE TAAL

NAAR EEN EENVOUDIGE
EN HELDERE KLANTREIS

Krijg jij ook een stoffig gevoel bij een notaris? Dat is verleden tijd bij Notariskantoor Mirjam Bos in Grou. Met een kleurrijke positionering en merkidentiteit gingen we aan de slag om vanuit klantbehoeftes te werk te gaan. Oftewel: bij de hand nemen, duidelijkheid bieden een de materie eenvoudig te maken.

Die ambtelijke taal, wie komt daar wel doorheen? Vooral voor de jongvolwassenen is dit abracadabra. Woorden en zinnen die gevoelsmatig uit de Middeleeuwen komen. Naast de discussie of we die ambtelijke taal wel of niet kunnen veranderen, kunnen we ook kijken naar wat we wél kunnen doen.

Offerte van Notariskantoor Mirjam Bos door Opgevallen opgemaakt
ONDERSCHEIDEND ZIJN

BIJ DE OFFERTE

► KLANTREIZEN
► TEKSTSCHRIJVEN
► FOTOGRAFIE
► DESIGN

We beginnen bij het opvragen van een offerte. Als klant wil je natuurlijk weten wat het gaat kosten, maar uit de klantreis blijkt ook dat deze jonge doelgroep graag zijn kansen spreidt en daarom meerdere offertes opvraagt. Als notariskantoor wil je daarom hét verschil gaan maken door onderscheidend te zijn en in te spelen op de behoeftes van deze potentiële klant.

Voor het ‘samenlevingscontract’ en de ‘akte van levering’ hebben daarom we een offerte ontwikkeld die meteen antwoord geeft op jouw vragen, je voorbereidt op eventuele moeilijk en ingewikkelde woorden, maar ook meeneemt in wie aan jouw akte gaat werken en hoe het proces na het accepteren van de offerte eruit ziet.

BEREID JE GOED VOOR MET

HET KAARTSPEL
‘GOED GEREGELD’

► DESIGN
► TEKSTSCHRIJVEN

Er komt nogal wat kijken bij het laten opstellen van een samenlevingscontract of een testament. Dit zijn serieuze afspraken voor de toekomst en die bespreek je niet even tijdens het opslurpen van je soep. Maar wanneer dan wel? We merken dat stellen zich nu vaak niet goed voorbereiden. Daarom wilden we een moment gaan ontwikkelen waarbij je, op een leuke en speelse manier, de moeilijke vragen van het leven kan gaan beantwoorden.

Met het kaartspel ‘Goed Geregeld’ sla je twee vliegen in één klap: je hebt een gezellige avond met je lover. Biertje, wijntje en een chippie erbij, en tegelijkertijd bespreek je wat je eventueel zou willen met je uitvaart of hoe je de gezamenlijke vakanties betaald. Naast de ingewikkelde vragen is dit kaartspel ook luchtig gemaakt met zo nu en dan een simpele, leuke vraag. Bijvoorbeeld: stel je wint de loterij van een paar miljoen, wat gaan jullie dan doen?

Ballonnen van Notariskantoor Mirjam Bos door Opgevallen

MEMORABEL EINDIGEN

► DESIGN
► TEKSTSCHRIJVEN

Tot slot sluiten we de dienstverlening graag positief af. Wist je dat de herinnering van een ervaring die je hebt bestaat uit het hoogte- of dieptepunt plus het laatste contactmoment? Hier moet je dus pieken!

Daarom verrassen we de jongvolwassenen nog met een setje ballonnen met niet-alledaagse-quotes, zoals: “Dus. Wanneer komt de ring?” of “Boxershort en behaatje, nu in één laatje.”

MIRJAM HAAR ERVARING

We hebben Mirjam het hemd van het lijf gevraagd om te achterhalen wat zij van onze samenwerking vindt. Want eerlijk is eerlijk, het gaat eigenlijk niet om onze mening, maar vooral om die van haar. In deze video stellen we Mirjam een aantal inhoudelijke, maar ook grappige vragen over de match tussen Notariskantoor Mirjam Bos en Opgevallen.
 

HET PROJECTTEAM

HJALMAR BOSSCHER
OPRICHTER

KLASINE SMID
CREATIEF STRATEEG

MARLIES FLOKSTRA
KLANTREISSPECIALIST

ROBERT VEENSTRA
FOTO- & VIDEOGRAAF

KLANTTEVREDENHEID VERBETEREN?

Wil je ook jouw klanttevredenheid verbeteren? Neem contact met ons op en bespreek de mogelijkheden.

TELEFOONNUMMER
Bel ons op telefoonnummer:

WHATSAPP
Stuur een WhatsAppje naar:

E-MAIL
Stuur een e-mail naar: