EXPEDITIE KAMSMA

OPDRACHTGEVER
Kamsma Schoenen Sneek

AANLEIDING
Kamsma Schoenen Sneek verkoopt vele kwalitatieve en comfortabele schoenen van vele merken. Zo nu en dan staat een specifiek merk in de spotlight. In de zomer is het merk Teva aan de beurt, maar hoe gaan we dit leuk communiceren? Kamsma Schoenen Sneek is eigenzinnig en inspirerend, dus uitpakken in beleving mag zeker! Met dit vraagstuk zijn we op avontuur gegaan.

DOELGROEP
Gezinnen die kwaliteitsschoenen belangrijk vinden, zoals bijvoorbeeld het merk Teva.

DOELSTELLING
Naamsbekendheid creëren voor het evenement en mensen naar dit evenement toe trekken.

CONCEPT

Als wij denken aan Teva, denken we aan Expeditie Robinson. Al snel hadden we ‘Expeditie Kamsma’ in het leven geroepen. Met dit concept kunnen we uitpakken in sfeer, beleving en activiteiten. Dus dat doen we. De winkel aan het Grootzand is dé plaats waar de expeditie plaats vindt. Hier staan drie proeven klaar voor de deelnemers: een stabiliteitsproef, een puzzelproef en de populaire eetproef. Nadat de deelnemer de proef heeft doorstaan is er nog een fotomoment voor de fotowall, waarbij je écht het gevoel hebt dat je met Expeditie Robinson mee hebt gedaan.

Voor dit evenement zorgden we dat alle communicatie in een herkenbare huisstijl werd gegoten. Flyers, scorekaarten, een vlag en t-shirts lieten deze avontuurlijke huisstijl zien. Tijdens dé dag ging ons promotieteam de stad in om op te vallen en tegelijkertijd te flyeren. De heren gingen aan de slag met houten palen en ruw touw om aandacht te trekken van het publiek. Ze zetten een extra proef in elkaar, maar hebben hier af en toe hulp van het publiek bij nodig. Zo nodigden ze het winkelend publiek uit om naar het Grootzand te komen.

 

WIL JIJ OOK EEN EVENEMENT?

Neem contact met ons op zodat jouw event straks ook nergens op lijkt.

HET PROJECTTEAM