MET ELKAAR OP (KLANT)REIS!

Wij ontwikkelen een uitgebreide klantreis van verschillende persona’s. Dit gaat van ‘ik ben nog geen klant’ tot aan ‘ik ben klant geweest’ en alle fases die zich hier zich tussen bevinden. Waar begeeft je doelgroep zich? Wat vinden ze belangrijk en waar worden ze blij van? Waar zijn ze eigenlijk naar op zoek? Hoe ziet bijvoorbeeld hun oriëntatie- en keuzeproces eruit? Deze reis brengen we volledig in kaart.

Ter voorbereiding wil ik vragen of je onderstaande vragen wilt beantwoorden. Succes!

PS: je kan me bereiken op 06-45481296 of op hjalmar@opgevallen.nl

 

ELKE KLANTREIS IS ANDERS!

Om je doelgroep goed te begrijpen is het belangrijk om in hun belevingswereld te stappen. Robert laat zien hoe je dit doet! 😉

 

 

WEET WAT JE AANTREKT!

JOURE

!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=’https://weatherwidget.io/js/widget.min.js’;fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,’script’,’weatherwidget-io-js’);

KLANTREIS HUISWERK

Bijvoorbeeld: 'Opgevallen heeft twee klantgroepen: (1.) kleine bedrijven met <1 miljoen euro omzet en/of maximaal 10 medewerkers. (2.) middelgrote bedrijven met <20 miljoen omzet en/of <100 medewerkers. Beide klantgroepen zitten hoofdzakelijk gevestigd in Friesland. Onze doelgroep heeft een strategische vraag (bijv. hoe bereik ik de jonge doelgroep) of een praktische vraag (bijv. ik wil een nieuwe website).'
Bijvoorbeeld: 'Als je een huis wilt kopen dan kunnen de top-3 aanleidingen zijn: gezinsuitbreiding, verhuizing i.v.m. werk of een scheiding.'
Bijvoorbeeld: 'Bij Opgevallen wordt de keuze vaak gemaakt door de eigenaar van het bedrijf. Die betrekt in het keuzeproces vaak een communicatiemedewerker / marketingmanager.'