HALLO ALLEMAAL, WE GAAN MET ELKAAR OP (KLANT)REIS!

Binnenkort gaan we met elkaar op (klant)reis! We gaan met elkaar in kaart brengen hoe jullie doelgroep(en) zich verhouden t.o.v. jullie product/dienst. Ter voorbereiding wil ik vragen of jullie onderstaande 14 vragen alvast even willen invullen. Ik heb de weersvoorspelling voor de komende dagen ook even neergezet zodat je goed kunt inpakken ;-). Tot dan, wij hebben er zin in!

PS: je kan me bereiken op 06-45481296 of op hjalmar@opgevallen.nl

ELKE KLANTREIS IS ANDERS!

Om je doelgroep goed te begrijpen is het belangrijk om in hun belevingswereld te stappen. Robert laat zien hoe je dit doet! 😉

WEET WAT JE AANTREKT!

JOURE

KLANTREIS HUISWERK

Bijvoorbeeld: ‘Opgevallen is een strategisch & creatief communicatiebureau. Wij ontwikkelen klantreizen om vervolgens gerichte communicatiemiddelen te ontwikkelen die bijdragen aan de doelstellingen van onze opdrachtgever.'
Bijvoorbeeld: 'Opgevallen heeft twee klantgroepen: (1.) kleine bedrijven met <1 miljoen euro omzet en/of maximaal 10 medewerkers. (2.) middelgrote bedrijven met <20 miljoen omzet en/of <100 medewerkers. Beide klantgroepen zitten gevestigd in Friesland. Onze doelgroep heeft een strategische vraag (bijv. hoe bereik ik de jonge doelgroep) of een praktische vraag (bijv. ik wil een nieuwe website).'
Bijvoorbeeld: ‘Opgevallen is er voor ondernemers die jong van geest zijn en anders willen zijn dan anderen. Ze durven op een expert te vertrouwen, waarderen ons als samenwerkingspartner en zijn opzoek naar een partner voor de lange termijn.’
Bijvoorbeeld: 'Als je een huis wilt kopen dan kunnen de top-3 aanleidingen zijn: gezinsuitbreiding, verhuizing i.v.m. werk of een scheiding.'
Bijvoorbeeld: 'Bij Opgevallen wordt de keuze vaak gemaakt door de eigenaar van het bedrijf. Die betrekt in het keuzeproces vaak een communicatiemedewerker / marketingmanager.'