Design gaat over alle visuele uitingen die je bedrijf heeft. Je kan hierbij denken aan je huisstijl, de verpakking van je product, de verzenddoos en de bijgeleverde bestelbon. Maar ook de opmaak van je nieuwsbrief of de opgemaakte offerte. Je geeft je merk letterlijk een gezicht. Goed design zorgt voor herkenning en vertrouwen bij je klanten. Zorg dat jouw visuele uitingen écht indruk maken.
Wij noemen een goede huisstijl de visuele identiteit van jouw organisatie. Val op, zorg voor een herkenbaar merk en wek vertrouwen.
Van reclameborden tot bedrukte mokken tot vlaggen: wij ontwerpen alles wat jouw merk zichtbaar en onvergetelijk maakt.
Of het nu gaat om een opvallende brochure, een creatieve flyer of een prachtig magazine: wij ontwerpen drukwerk dat jouw verhaal vertelt.
Ontwerp dat bij jouw merkidentiteit past zodat je herkenbaar bent.
Wij zijn strategisch creatief en ontwerpen dus niet alleen iets moois, maar ook iets dat werkt.
Van huisstijlen en animaties tot online en offline uitingen – wij hebben de skills in huis.
Deadlines halen zit in ons DNA, zonder dat we inleveren op kwaliteit.
Wat doe jij als je op een webshop terechtkomt met een ontwerp dat niet goed in elkaar zit? Vertrouw je dan de webshop direct, of ga je eerst nog even uitzoeken of dit wel een betrouwbare winkel is? Een goed design zorgt voor vertrouwen. De buitenkant zegt vaak iets over de binnenkant. Naast betrouwbaarheid wil je ook dat het design je doelgroep aanspreekt en in lijn is met je merkidentiteit. Dit geeft extra kracht aan je positionering en zorgt ervoor dat je de juiste doelgroep aantrekt. Het is immers direct duidelijk voor wie je er bent.
Uiteraard heeft design ook invloed op de manier waarop je doelgroep het communicatiemiddel gebruikt. Kun je snel vinden wat je nodig hebt? Zit het logisch in elkaar? Tot slot zorgt een goed design voor herkenbaarheid en dat jouw doelgroep je zal onthouden. Design is dus van essentieel belang voor een sterk merk.
Een nieuwe naam, huisstijl en website. Alles ging over de kop bij Stichting Welzijn het Bolwerk. Tijd voor een nieuwe koers met een nieuwe uitstraling!
Een boutique gym waar je in een stijlvolle, hoogwaardige omgeving met persoonlijke begeleiding werkt aan de meest vitale versie van jezelf. Aan ons de uitdaging om een krachtige merkidentiteit te ontwikkelen en dit te vertalen naar een naam, logo, huisstijl en verschillende middelen.
Frisia Groep had behoefte aan signing die ze tijdens evenementen konden inzetten. We hebben de visuele vormen uit de ontworpen roll-up banners verder doorontwikkeld: van briefpapier tot presentaties, en van visitekaartjes tot spandoeken.
Voor onze opdrachtgever Eccellente, koffiemachinespecialist op gebied van ontkalken en onderhoud, zijn wij in de klantreis gedoken. Op welke punten kunnen zij als expert van toegevoegde waarde zijn voor de klant? Al gauw bleek dit na de aanschaf van het product te zijn, wanneer klanten het product moeten gebruiken. Hier ontstaat een pijnpunt bij de gebruiker.
Een greep uit onze klanten:
Ze weten echt waar het voor jou en jouw bedrijf om draait. Het logische praktisch maken. Zeer fijn om mee samen te werken!
Opgevallen heeft mij uitstekend geholpen om mijn nieuwe bedrijfsactiviteit Doehetzelf Nalatenschap te ontwikkelen en op de kaart te zetten. Chapeau!
Het ontwerpen van communicatiemiddelen is maatwerk. Het middel, het doel en de inhoud hebben invloed op de benodigde tijd. Hieronder hebben we twee verschillende situaties geschetst om je een idee te geven van de kosten.
Wij maken het ontwerp van een voor- en een achterkant van jullie flyer. Jullie leveren zelf de inhoud (teksten en de foto's) bij ons aan.
Er moet een nieuwe huisstijl ontwikkeld worden inclusief de toepassing op briefpapier, visitekaartjes, powerpoint presentatie en e-mailhandtekening.
Heb je nog vragen over ons designproces of werkwijze? Hieronder lees je de meest gestelde vragen over design en onze aanpak. Als je dan nog vragen hebt, neem dan zeker contact met ons op.
Wij hebben brede ervaring op het gebied van design, denk aan huisstijlen, brandguides, websites, billboards, flyers, posters, online en offline advertenties, brochures, folders, documenten, drukwerk, reclame-uitingen zoals roll-up banners of vlaggen, spandoeken, banners, merchandise, enzovoort.
We starten met een uitgebreide kennismaking waarin we je wensen, doelen en bestaande middelen in kaart brengen. Op basis hiervan doen wij een voorstel voor de uitvoering. In sommige trajecten adviseren wij om eerst een visuele identiteit en/of merkidentiteit te laten ontwikkelen. Na het akkoord op ons voorstel krijg je een vast aanspreekpunt die je verder gaat helpen. Je contactpersoon zorgt dat onze ideeën vertaalt worden naar conceptschetsen, waarbij jouw feedback vanaf het begin centraal staat. Vervolgens werken we de gekozen richting uit tot een sterk visueel ontwerp, waarna een feedbackronde volgt. Het eindresultaat? Een ontwerp dat aansluit bij jouw merk en indruk maakt.
Wij werken altijd met één feedbackronde. Extra feedbackrondes zijn mogelijk tegen bijbetaling.
Wij werken samen met partners op het gebied van drukwerk en plaatsing. Wij besteden dit dus uit aan andere partijen. U kunt er ook voor kiezen om dit zelf uit te besteden, maar wij kunnen ook de organisatie en projectmanagement hiervan op ons nemen.
Hjalmar helpt je graag verder. Wil jij een middel laten designen? Of heb je hier nog vragen over? Vul het formulier in en Hjalmar neemt binnen één werkdag contact met je op.
Δ