Een volledige beeldbank vol sprekende foto's en video's.
Mooie stabiele groei in volgers op Instagram.
Klantreisoptimalisaties die de droomreis compleet maken.
Informatieve webinars die zorgen voor meer warme leads.
Wie droomt er niet van? De big five spotten terwijl je in een jeep over de savannes van Tanzania hobbelt. Op safari gaan staat op menig bucketlist en het is gewoon hét werk van Selma. Samen met haar man heeft ze in Tanzania een safaribedrijf opgezet. Een romantisch verhaal over stage lopen in het buitenland en verliefd worden op een local ging hieraan vooraf.
Haar mentaliteit van mouwen opstropen en gaan heeft haar ver gebracht. Ze leerde zelf de kneepjes van het marketingvak en zorgde dat ze bekend werd bij Nederlandse reizigers. Maar het bedrijf groeit. Ze kan niet alles zelf meer doen en zocht hulp bij het optimaliseren van haar bedrijf. Laten wij net ook dromen over een safari in Tanzania.
De kunst van ons vak is natuurlijk dat je je goed moet inleven in de doelgroep en de emoties die daarbij komen kijken. Het opstellen van klantreizen helpt ons daarbij. Meestal doen we dat op papier, maar nu werden we uitgenodigd om de klantreis van Makasa in het echt te ervaren. We vlogen naar Tanzania en ervaarden hoe het was om zo’n ‘once-in-a-lifetime-experience’ mee te maken. Héél gaaf kunnen we je wel vertellen. Het was een win-win situatie, want zo maakten we ook direct vet beeldmateriaal om de echte beelden te delen op verschillende communicatiemiddelen.
Tijdens het in kaart brengen van de klantreizen kwamen we achter één belangrijk punt. De gids is de geheime troef. Die brengt jouw reis tot een hoogtepunt. Je bent -zolang je op safari gaat- altijd samen met je gids. Hij vertelt je alle mooie verhalen over de dieren en het land, maar zorgt er ook voor dat je een fantastische dag hebt vol plezier. Ter plekke maakten we leuke video’s van alle gidsen, zodat reizigers vooraf al kennis kunnen maken met de gids.
Wist je 95% een keuze maakt op basis van emotie? Eén ding is zeker: zo’n droomreis is één en al emotie. Oog in oog staan met een leeuw, ’s nachts de hyena’s horen blaffen of de geur van nijlpaarden in het water. Het roept allemaal wat bij je op. Instagram blijkt een belangrijk middel om potentiële reizigers te inspireren over een droomreis naar Tanzania. We sturen erop dat de volgers een voorbeeldreis gaan downloaden, waarin we uitleggen hoe jouw droomreis eruit kan zien. Via een geautomatiseerde mailflow houden we contact met de potentiële klant. Want het boeken van zo’n reis gaat niet over één nacht ijs. Of nouja, iets wat warmer is.
Een heerlijk bedrijf om mee samen te werken. Zoveel positieve energie!
Selma Kamm
Wat nou als je erachter komt dat je helemaal niet het imago hebt dat je graag wilt? Dan is er werk aan de winkel! Voor Hekstra ontwikkelden we een pakkende merkidentiteit die ervoor zorgde dat men wist wie Hekstra is, wat ze doen en waar ze voor staan.
Een boutique gym waar je in een stijlvolle, hoogwaardige omgeving met persoonlijke begeleiding werkt aan de meest vitale versie van jezelf. Aan ons de uitdaging om een krachtige merkidentiteit te ontwikkelen en dit te vertalen naar een naam, logo, huisstijl en verschillende middelen.
Krijg jij ook een stoffig gevoel bij een notaris? Dat is verleden tijd bij Notariskantoor Mirjam Bos in Grou. We namen het notariskantoor onder de loep en kozen voor een nieuwe, unieke positionering en merkidentiteit, namelijk de kleurrijke notaris.
Een greep uit onze klanten:
Hjalmar helpt je graag verder. Vul hieronder je gegevens in en dan plannen wij een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Δ